Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Μικρά και εκνευριστικά

Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει στον εαυτό σας μέσα στη μικρή καθημερινότητά σας κάποια πραγματάκια, τα οποία σας την "σπάνε", σας εκνευρίζουν. Ε, τι να κάνουμε ανθρώπινο είναι... δεν είμαστε τέλειοι αλλά μας προκαλούν κιόλας....
Για να ξαλαφρώσετε και να το βγάλετε από μέσα σας, σκεφτείτε, ψιθυρίστε ή και φωνάξτε τι σας εκνευρίζει! (όχι μπροστά στους άλλους, αλλά όταν είστε μόνοι σας για να μην πείτε ή κάνετε κάτι το παρορμητικό, το οποίο ίσως αργότερα το μετανοιώσετε). Γι'αυτό λοιπόν φωνάξτε:

ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ!

ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ ΟΤΑΝ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ!

ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΙ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ Κ.Ο.Κ. ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ ΜΕ ΜΙΑ ΠΑΤΗΜΕΝΗ ΓΑΤΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!

ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΤΥΠΙΣΣΕΣ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΣΤΡΑΒΟΜΟΥΤΣΟΥΝΙΑΖΟΥΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΨΙΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΩ!

ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ ΟΤΑΝ ΚΟΛΛΑΕΙ Ο Η/Υ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ!

ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ!

ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!

ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΩΣ Ο,ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ, ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ!

Εσένα..... τι σε εκνευρίζει;;

Μία ευκαιρία να βγάλεις την ένταση από μέσα σου ανώδυνα και σύντομα....

Δοκίμασέ το και εσύ.... μπορεί να σε βοηθήσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου